Normal view MARC view ISBD view

Fundamentos de marketing /

By: Kotler, Philip.
Contributor(s): Armstrong, Gary.
Material type: TextTextPublisher: México ; Pearson, 2017Description: 672 Páginas. : ilustraciones ; 21x27 cm.ISBN: 9786073238458.Subject(s): Administración | MarketingDDC classification: 658.8/K87F
Contents:
Contenido: Definición de marketing y el proceso de marketing -- Comprensión del mercado y del valor del cliente -- Diseño de una estrategia y una mezcla de marketing orientadas a crear valor para el cliente -- Extensión de marketing ...
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Libros-BMC Libros-BMC Sala Ciencias
Book Cart
658.8/K87F (Browse shelf) Available SC0000002219
Libros-BMC Libros-BMC Sala Ciencias
Book Cart
658.8/K87F/e.2 (Browse shelf) Available SC0000002220

Contenido: Definición de marketing y el proceso de marketing -- Comprensión del mercado y del valor del cliente -- Diseño de una estrategia y una mezcla de marketing orientadas a crear valor para el cliente -- Extensión de marketing ...

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha